Cap d'administració i finances
Responsabilitats: Planificar, gestionar i controlar de manera efectiva els recursos financers necessaris per a la realització de la recerca d'excel.lència que es realitza al centre, oferint informació financera oportuna, precisa i fiable, que faciliti la presa de decisions, garantint el compliment de la normativa i la protecció dels actius del centre. Tasques principals:- Rendiment de comptes: planificació i coordinació de les auditories internes i externes, presentació d’informes a les administracions.
- Preparació i seguiment de pressupostos. Seguiment de la tresoreria.
- Preparació de la informació econòmica i financera a presentar al Consell de Govern.
- Realitzar tancaments periòdics, conciliacions de balanç, anàlisi de desviacions i informes.
- Supervisar i garantir el compliment normatiu en matèria fiscal i financera.
- Assessorar en estratègies d’inversions financeres.
- Col·laborar en la gestió econòmica de projectes públics i privats i en la seva justificació
- Incorporació immediata
- Salari segons vàlua i categoria laboral CVC
- Facilitats de conciliació
- Teletreball