Personal suport per a Gestió econòmica-administrativa per a l’Oficina de Projectes del Centre de Visió per Computador
Ref: 20250602-RPO
Sobre el CVC:
El Centre de Visió per Computador (CVC) és un centre de recerca CERCA creat el 1995 per la Generalitat de Catalunya i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i dedicat a la recerca en l’àmbit de la Visió per Computador i la Intel·ligència Artificial.
La Visió per Computador és un desafiament per a la ciència i la tecnologia que, per afrontar el repte, necessiten una col·laboració entre diferents àrees de recerca, com ara les ciències de la visió, l’òptica, la informàtica, la matemàtica o l’electrònica. La recerca en la Visió per Computador, a part d’ajudar a comprendre com funciona la mateixa visió biològica, pretén tenir un impacte important en la vida quotidiana de les persones.
El CVC, des del campus de la UAB, treballa perquè el desenvolupament de la visió per computador es converteixi en un factor clau en les activitats científiques, tecnològiques i industrials del nostre país.
Descripció de l’oferta:
Busquem personal per incorporar-se a l'equip de gestió de l’Oficina de Projectes del CVC.
L’Oficina de Projectes de Recerca s’encarrega de la gestió integral de tot el cicle de vida dels projectes competitius (aquells finançats per organismes externs) en els que participem. L'equip defineix l’estratègia de finançament de la recerca al CVC, identifica i fa difusió de convocatòries de finançament, dona suport als investigadors/es en la preparació de propostes, i s'encarrega de la gestió econòmica i administrativa dels projectes finançats.
La persona seleccionada s’integrarà a l’equip treballant directament amb grups de recerca en la planificació, el seguiment i l’execució dels projectes actius des de la vessant econòmica i administrativa, assegurant el compliment de la normativa del finançador.
La persona que busquem ha de ser proactiva, responsable, estar acostumada a treballar sota la pressió de diferents terminis i tenir bones habilitats de comunicació i de relació. Donada l'actual diversitat de convocatòries, requisits dels finançadors, normes i reglaments aplicables a l'àmbit de la recerca, necessitem algú versàtil i capaç d'aprendre i adaptar-se ràpidament a aquest entorn tan canviant i exigent, posant en pràctica els nous coneixements amb flexibilitat i rigor.
Principals Funcions:
- Suport en la sol·licitud i elaboració́ de propostes per a convocatòries autonòmiques, nacionals i europees.
- Planificació pressupostària dels projectes per tal de vetllar per la correcta execució dels recursos captats.
- Interlocució amb socis, coordinadors i administracions públiques.
- Suport logístic i administratiu.
- Coordinació i seguiment d'auditories en relació als comptes justificatius.
- Elaboració i presentació d'informes justificatius als organismes finançadors corresponents.
- Gestió d’aspectes administratius, legals i financers dels projectes competitius.
- Assistència a jornades, sessions informatives i reunions relacionades amb la gestió dels projectes.
Requisits de la persona candidata:
- Titulació: Grau universitari o equivalent en l’àmbit de la gestió empresarial i/o econòmica.
- Idiomes: Imprescindible nivell alt de català i anglès (nivell B2).
- Persona proactiva i disciplinada, amb alta capacitat de treball en equip, habituada a treballar en un ambient dinàmic i multicultural.
- Coneixement en els diferents instruments de finançament de la recerca a nivell autonòmic, nacional i europeu.
- Experiència laboral prèvia de mínim 1 any en tasques de gestió administrativa i econòmica de projectes en l’àmbit de la recerca.
Oferim:
- La posició estarà ubicada al Centre de Visió per Computador, al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (Cerdanyola del Vallès).
- Oferim un contracte indefinit per activitats científico-tècniques (Llei 14/2011 de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació)
. - Jornada laboral completa de 37,5 hores setmanals (1680 hores anuals)
- 23 dies laborables de vacances, proporcionals a temps treballat.
- Flexibilitat horària que permet conciliar la vida laboral i personal.
- Possibilitat d’adherir-se a la política de teletreball (fins a dos dies per setmana en coordinació la resta de l’equip) un cop superat el període de prova.
- Oferim un sou competitiu proporcional a les qualificacions i experiència de la persona candidata i segons les taules salarials de l’entitat.
- Data prevista d’inici: ASAP
Com aplicar?
Les persones interessades hauran d’enviar el seu CV mitjançant el formulari web que trobareu a la part inferior de l’oferta.
Per a qualsevol aclariment al respecte podeu contactar per correu electrònica a rrhh@cvc.uab.cat, indicant la referència de la plaça a l’assumpte del correu.
La vacant romandrà oberta fins que s'hagi contractat la candidatura adequada. Les sol·licituds es revisaran periòdicament i es contactarà les persones que compleixin els requisits com a possibles candidatures.
Principis d’OTM-R respecte el procés de selecció:
El CVC està compromès amb la contractació oberta, transparent i basada en el mèrit (OTM-R) per a qualsevol candidat potencial, en tots els nostres processos. L'any 2015 vam rebre l'acreditació Human Resources Strategy for Researchers (HRS4R). Mitjançant un procés extens i continu, millorem el condicions i oportunitats a CVC. Amb aquestes accions, el CVC es compromet amb els principis de la Carta Europea de l'Investigador, així com amb el Codi de conducta per a la contractació d'investigadors.
Podeu trobar més informació a través d’aquest enllaç.
In reference to Article 121 (Personnel Regulations) of the Public Sector Procedures Law 40/2015, dated 1 October 2015, candidates from the Generalitat de Catalunya and the Universitat Autònoma de Barcelona, as entities of the consortium, will have preference.
En referència a l’Artícle 121 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, de règim de personal, tindran preferència les candidatures provinents de l'administració de la Generalitat de Catalunya i de la UAB com a entitats consorciades.