Anunci d’una posició de tècnic/a de suport a la recerca 

Anunci d’una posició de tècnic/a de suport a la recerca 

Data d’obertura: 10/10/2025 

Data tancament: 20/10/2025 

Ref: 20251010_ISE 

Sobre el CVC: 

El Centre de Visió per Computador (CVC) és un centre de recerca CERCA creat el 1995 per la Generalitat de  Catalunya i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i dedicat a la recerca en l’àmbit de la Visió per Computador i la Intel·ligència Artificial. 

La Visió per Computador és un desafiament per a la ciència i la tecnologia que, per afrontar el repte, necessiten una col·laboració entre diferents àrees de recerca, com ara les ciències de la visió, l’òptica, la informàtica, la matemàtica o l’electrònica. La recerca en la Visió per Computador, a part d’ajudar a comprendre com funciona la mateixa visió biològica, pretén tenir un impacte important en la vida quotidiana de les persones. 

El CVC, des del campus de la UAB, treballa perquè el desenvolupament de la visió per computador es converteixi en un factor clau en les activitats científiques, tecnològiques i industrials del nostre país. 

Context: 

El Centre de Visió per Computador ofereix una plaça per a personal de suport directe a la recerca per col·laborar en el projecte Mnemosyne: Advancing Multimodal Diagnostics with Explainable Vision Language Models for Healthcare (MNEMOSYNE).

L'objectiu principal del projecte MNEMOSYNE és avançar en el desenvolupament i validació de sistemes de suport a la decisió aplicats a la salut. La proposta se centra en la integració perfecta de dades multimodals utilitzant tècniques d'IA d'última generació per garantir punts de vista robustos, explicables, interactius i actuables per als professionals de la salut.

Tasques principals: 

La persona seleccionada s’encarregarà de: 

  • Establiment del protocol d'adquisició d'imatges, incloent-hi la definició de les classes de pòlips a recollir. 
  • Selecció de les imatges amb bona qualitat i rellevància clínica per ser incloses a la base de dades. 
  • Anotació d'imatges tant a nivell d'imatge com a nivell de metadades, ja siguin metadades d’imatge (màscares) com clínics (categoria histològica, descripció detallada de la lesió mitjançant text o àudio). 
  • Creació de la base de dades d'experimentació. 
  • Suport en la validació de resultats i experiments a la sala d'exploració. 
  • Suport a la redacció de propostes de articles i comunicacions a congressos nacionals e internacionals 

Requisits bàsics: 

  • Titulació requerida: Grau universitari en Medicina. Es valorarà positivament tenir el títol de màster i doctorat. 
  • Experiència demostrable en Endoscòpia Digestiva.  
  • Experiència demostrable en la adquisició i anotació de dades clíniques per el suport al desenvolupament i validació de sistemes basats en intel·ligència artificial 

Valoració de les candidatures: 

Les candidatures que compleixin amb els requisits anteriors es valoraran amb els següents criteris: 

  • Requisits bàsics: fins a 40 punts/100 (10 punts cadascun). 
  • Mèrits a valorar: fins a 60 punts/100 (20 punts cadascun). 

Característiques del contracte: 

  • Contracte indefinit per activitats científico-tècniques, de la Llei de la Ciència amb data prevista de finalització 31/06/2026 
  • Dedicació a temps parcial: 30 hores setmanals. 
  • Retribució d’acord amb l’escala salarial del consorci i la qualificació dels candidats. 
  • Data d’incorporació: 01/11/2025 

Aquest contracte es part del projecte d’I+D+i, ajuda PID2024-162984NB-I00, finançada per MICIU/AEI/10.13039/501100011033 per FEDER/UE. 

Procés de selecció: 

Les persones que hi estiguin interessades hauran de fer arribar el seu CV actualitzat a través del següent enllaç, indicant el següent codi 20251010_ISE

El termini per presentar sol·licituds finalitza el 20/10/2025 a les 23:59h.  

Principis OTM-R per als processos de selecció  

El CVC està compromès amb Open Transparent and Merit-based Recruitment (OTM-R) per a qualsevol candidat potencial en tots els nostres processos. L’any 2015 vam rebre el premi d’Estratègia de Recursos Humans per a Investigadors (HRS4R). A través d’un procés extens i continu, millorem les condicions i oportunitats. Amb aquestes accions, el CVC s’ha compromès amb els principis de la Carta Europea per las Investigadors, així com amb el Codi de Conducta per a la Reclutació d’Investigadors. Per a més informació, cliqueu al següent enllaç